Corona Maatregelen

Geachte klant,

Het zijn gekke tijden. De maatregelen met betrekking tot het Coronavirus hebben de horeca zwaar getroffen. Wij zijn enorm blij dat we nog open mogen voor afhalen en bezorgen, en staan dan ook zes dagen per week voor u klaar!

De Pitstop neemt de veilig- en gezondheid van zowel de gasten als het personeel enorm serieus. Om deze te kunnen garanderen hebben wij dan ook een aantal maatregelen getroffen. Daarnaast zijn een aantal zaken ons vanuit de overheid of gemeente opgelegd. Uiteraard houden wij ons daar ook ten alle tijden aan.

We begrijpen best dat u hier vragen over heeft. Daarom hebben we hieronder een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen:

Mag ik nog gewoon in de winkel komen om te bestellen?
Jazeker! U mag een afhaal bestelling nog gewoon bij ons binnen in de zaak plaatsen. Wel vragen wij dat er telkens slechts één iemand tegelijk binnen is, omdat dit momenteel de enige manier is waarop wij ten alle tijden de 1,5 meter afstand kunnen garanderen voor zowel personeel als klant. Wacht u dus even op het plein tot de klant voor u weer naar buiten komt.
Verkopen jullie nog ijs?
Horeca moet gesloten blijven. Zolang bestellingen mee naar huis genomen worden en daar pas genuttigd, bedrijven wij geen horeca, maar hebben we een winkelfunctie. Dit is gelukkig nog toegestaan!

Dat betekent dat ook het softijs alleen verpakt meegenomen mag worden naar huis. U krijgt geen lepeltje of hoorn bij de bestelling. Het is helaas ook niet de bedoeling dat u een ijsje al lopend op straat of buiten op een bankje opeet; zowel u als wij kunnen hiervoor een boete ontvangen.

Dit is heel erg ongezellig, en het spijt ons dat wij hierin momenteel niet gastvrijer kunnen zijn. Maar veilig- en gezondheid gaat uiteraard voorop! We rekenen dan ook op uw begrip.

Kan ik telefonisch bestellen?
Het is mogelijk om telefonisch een afhaal bestelling te plaatsen. Wij bezorgen enkel iDeal afgerekende bestellingen, dus het is niet mogelijk een bezorgbestelling door te bellen. Daarvoor verwijzen wij u naar de bestelpagina op onze site!
Mag ik nog contant betalen?
Wij zouden het enorm prettig vinden als u contactloos kunt betalen. Is dit echter echt niet mogelijk, accepteren wij nog contant geld.
Kan er bij jullie op het plein nog wel iets genuttigd worden?
Wij mogen geen samenkomsten faciliteren of horeca bedrijven. Het is dus momenteel niet mogelijk iets te nuttigen bij ons op het plein. Dit geldt ook voor etenswaren die zijn meegenomen van buitenaf.
Ik heb een bezorgbestelling geplaatst, en normaal geef ik de bezorger een fooi. Hoe doe ik dat nu?
Wij verzoeken u momenteel vriendelijk om geen fooi te geven. De bezorgers rekenen hier niet op, en zo houden we de bestelling geheel contactloos!
Is de ijssalon open?
Op dit moment kunnen wij in de ijssalon niet voldoen aan de richtlijnen van het RIVM. Met name het behouden van 1,5 meter afstand tussen zowel klant als personeel, is nog niet te realiseren. Hier zijn we best een beetje verdrietig over. Maar veilig- en gezondheid gaat uiteraard voorop.

Ook op de werkvloer hebben wij een aantal maatregelen moeten treffen. Zo werken wij momenteel met minder dan de helft van onze normale bezetting, om zo voldoende afstand van elkaar te kunnen houden.

Hoewel wij er alles aan doen om dit te voorkomen, kan het daardoor gebeuren dat de wachttijden langer oplopen dan u van ons gewend bent.

Geen zin om te wachten? Dat snappen we! Wanneer u van tevoren een bestelling plaatst via de website, zorgen wij dat uw maaltijd op het door u gekozen tijdstip klaar staat. Maar u kunt er ook voor kiezen de bestelling thuis te laten bezorgen. Uiteraard bezorgen wij geheel contactloos. Eet smakelijk!

copyright © www.plazadepitstop.nl 2016 - ontwerp: sligro - websitebouw & onderhoud: prode